Alu-aluan



Kepada individu yang pernah atau sedang menumpang lalu di KETUPAT JANTUNG, saya dengan ikhlas ingin menyampaikan satu pantun dua rangkap:
~Ikan puyu empat samas, thank you very much~



Sunday, September 11, 2011

my mood now is -ve infinity

Aku dah tak tahu nak rasa macam mana sekarang, feels everything is not right..tempatnya tak kena, orang-orangya pun tak kena, perkataan yang paling sinonim mybe TOTALLY HOPELESS..kalau ikut perasaan bodoh ni i wish kalau aku ni ada superpower macam ninja naruto shippuden yang boleh berduplicate sebanyak mana yang aku nak..nanti satu slice aku letak kat mak kesayanganku pengarang jantungku buah hatiku kt HRPZ II, satu slice lagi aku letak kat ayah kesayanganku d rumah bagi mengurangkan sedikit sebanyak kesulitan dia, satu slice lagi aku letak kat k4 buat hadir kelas2 yang bakal bermula esok..tapi aku bukan manusia yang jahil walaupun aku bukan budak yang baik2, hanya ALLAH yang boleh tolong aku sekarang..ya ALLAH, aku hanyalah seorang hambaMu yang kerdil, hanya Kau yang benar2memahami hati dan perasaanku, aku mohon Kau kabulkanlah doa2ku untuk mereka berdua, permudahkanlah urusanku ya ALLAH, kerana Kau yang Maha Berkuasa, lagi Maha Penyayang dan Maha Mengasihani.


I START FEELING SAD, BECAUSE I MISS YOU AND CARE ABOUT YOU.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...